Hola,

  AVui he vist en un quiosk fotos de la parella reial anglesa que
  s'han casat.
  Crec que es bona noticia, molt bona.
  Ara mes d'un direu tan se m'en fot.
  Pero jo penso que quant la monarquia ja es casa amb qui vol, tal com
  fem la resta del mortals es que aquesta institució va de baixa. Per
  això em felicito.
  I, per que no, tambe ho celebro per que aquest personatge li ha
  fotut una bona a la seva mare, reina del carques, i els seus barrets. S'ha
casat amb la
  seva parella de sempre, la que ja volia abans de que l'obliguessin a
  casar-se amb la bleda de la Diana. Mona era mes mona aquella pero
  aquesta deu ser com un cavall de carreres amb qualitats amagades.
  En principi es un triomf de l'amor i una derrota de la maonarquia.
  Per això em vaig alegrar amb la boda del Felip i la Leticia.
  Amb això s'acaben aquells monarques que es feien passar com d'una
  classe superior. En alguns moments fins i tot tenien propietats
  guaridores de malalties amb el sol contacte.
  En fi que la cosa pinta be.

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net