Moltes gràcies Jordi i Erinska. Ja la tinc creada :-)))
Si a algu li interessa alguna cosa del peer2mail aki hi ha quelcom
http://www.frebersap2m.tk/

-Xicoteta-

"No veig per quina raó un país ha de renunciar a la seva llengua
per generositat amb uns immigrants que voluntàriament el trien per viure.
Perquè no renuncien ells a la seva llengua
per generositat amb el país que els acull?"
Narcís Comadira