A mi també em pots contar, Pere. Jo treballo el dissabte i plego sobre les 8. Encara que sigui un xic més tard, allà estaré. Sol o amb la dona, a confirmar.
Em faria il·lusió que podes venir també en Bado, ja que crec recordar que la idea va sortir d'ell.
Unes abraçades

----- Original Message ----- From: "Pere Castells" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <llista@internauta.net>
Sent: Wednesday, April 13, 2005 7:58 PM
Subject: Re: [Internauta] Sobre la proposta d'un sopar "llistaire"

Perfecte .. això s'anima.

Agraït Eduard i Josep M .... això va agafant forma.

A veure si coincidim amb en Badó .. si no fos així, Badó, compta amb nosaltres per fer-ne
una altra ... total el "volcà" ens ho fotra tot a terra ... almenys la panxa que estigui
plena ...

Per cert, tots estem d'acord en que la naturalesa es molt sabia, no? .... heu vist on
acaben les costelles? ... no os heu preguntat mai el perque no continuen un pel mes avall?
...dons perque la panxa pugui sortir !!! ... en que quedem, la naturalesa es sabia o no?
dons que fotem fen règims i abdominals?

No anem be, no. Anem contranatura i això porta al infern ... aviso, allà os trobareu amb
el Franco, l'Asnar, el Busch, Hitler, Sadam, tots els ministres de totes les èpoques ....
uf !! tota la colla ... ja os ho fareu.

. reflexionem-hi !!

----- Original Message ----- From: "Eduard Pertíñez" <[EMAIL PROTECTED]>