Sento emprenyar-vos amb un tema que en porta de cap fa dues setmanes.
M'explico.

L'agost de l'any passat als cinemes Verdi (Barcelona) varen reposar Ludwig
II (L. Visconti). Malauradament estava de viatge (precisament a Alemanya
prop de Neuschwanstein, que vaig aprofitar per visitar) i me la vaig perdre.

Més tard va ser el torn dels Méliès (cap al gener, crec) i per segona vegada
també estava de viatge.

Com que quan la vaig veure, quan la varen estrenar, em va agradar volia
revisar-la/revisionar-la.

El cas és que he decidit intentar-ho amb el ruc amb un èxit relatiu, ja que
si bé he aconseguit diverses còpies. Totes estan en dual (ITA/ESP, ITA/GER)
i se senten els dos idiomes superposats, no m'importa l'idioma,  bé si, el
preferiria en Català però...

Algú sap com puc fer per aïllar un dels idiomes o on trobar una còpia en
qualsevol dels esmentats afegint-hi FRA i ANG?

Agraït

Lluís

PS.: També he cercat a alguns video clubs de la zona (Cerdanyola del Vallès)
i no la he trobat