hola, pel que conec a les zones rurals sense cobertura adsl munten conexions lmds per ones de radio pel mateix preu que adsl mes o menys.

a les garrigues, que es d´on soc, el servei el dona www.avired.com , miren si tens cobertura allà on vius, pq a vegades es veu que no n´hi ha, i si en tens et munten una anteneta i ja esta.
jo ara tinc cobertura d´adsl pero no penso canviar, et permet el luxe de no tenir telefon fixe.
se´m oblidava, tb donen servei de telefon sobre ip per 6 eurus mes al mes.