Hola,

L'anunci que iniciava el fil el considero d'entrada estúpid, totalment mancat d'imaginació, i tristament recurrent en els tòpics masclistes (no m'atreveixo a dir sexista).

Jo no tinc NI IDEA de publicitat, però com a consumidor d'anuncis de tv m'he fet la següent imatge dels publicistes:

1. Els que son capaços de crear un anunci que quan es parli d'ell, s'identifiqui el producte que anuncia.

2. Els que son capaços de crear una anunci que es parla d'ell, però que la gent no sap que anuncia.

Suposo que a les empreses els hi interessa la primera opció, que per això pagan un fotimé de calers, però, quants anuncis som capaços de relacionar amb el producte?

Com a exemple, un dels que més m'han agradat darrerament. L'anunci del Mini on apareix un gos d'aquells xatos, xatos (no conec la raça), i que se sent atret pel vehicle fins el punt que olora "el seu aparell sexual", el tub d'escapament. Quan recordem l'anunci recordem el cotxe segur.

Això és imaginació, i malauredament no es veu gaire sovint. Remarco que és l'opinió d'un simple televident.

Salutacions