hola

ja que us va tant els records.... no sabreu com com puc buscar una
cançò que segons jo recorde la seua fonetica era algo aixi com
"Breath, de Mitx Iure", la tenia en una cinta(ara desapareguda....)
que vaig grabar de la radio directament quan encara les tecnologies no
sabien ni que era el mp3....

Bé, el cas es que com no se la grafia del nom de la cançò ni del
cantant/grup, doncs q em quede a pata i no la puc recuperar... si us
plau, em doneu un cop de ma? :-)

Una altra q me ronda fa uns dies es la de Julie Delpy a Antes del
atardecer. Aquest cop el que vull es la lletra per poder llegir-la amb
calma, ja que està en frances, i m'agradaria tindre-la, per cert la
cançò es titula: Je t'aime tant, pourtant.

doncs això, de moment...

laura