Bones gent,
 Ara estava mirant ofertes de hotels i apart-hotels per aquestes vacances i tinc dubtes. No se be com funcionen els apart-hotels. M'ho expliqueu com funciona, si hi heu anat algun cop? Es que anar amb una nena petita de 12 mesos que encara menja papilles no se que serà el que mes convé.
Gràcies

-Xicoteta-

"No veig per quina raó un país ha de renunciar a la seva llengua
per generositat amb uns immigrants que voluntàriament el trien per viure.
Perquè no renuncien ells a la seva llengua
per generositat amb el país que els acull?"
Narcís Comadira