hola
> ja, ja, ja, ja .... molt bona aquesta.

a que si? ;)

> ja que estàs de conya (i jo també) ...... alternatiu? on veus la
> alternativa? .... vols dir que alternatiu no seria anar a la biblioteca? no
> a estudiar, a fer els deures després de les 5 o abans dels exàmens (no et
> tracto de nena, si us plau, ... es el que he vist) .. es anar a agafar un
> llibre, portar-lo a casa i el mes important ... llegir-lo ... anar a la
> biblioteca després del curs que has fet ... s'ha de tenir temps per tot ...
> la biblioteca no es un pàrking, un lloc per justificar ...  ;-)

jaaja, quanta rao destiles en les teues paraules....

> Alternatiu (entre moltes coses), per exemple per mi seria no fer servir el
> mòbil (ui !!! , ... ni de broma, si els i dic als meus fills em foten a la
> residència)

juas, jo ahir no portava el mobil i em sentia molt desemparada!! :S,
quina por, com se queda amb algu si no tens el mobil per poder
localitzar-lo a darrera hora..... glups, com se feia abans??, ja no ho
recorde i nomes fa 3 anys q en tinc un!!

>.... escriure cartes a ma (.... però que dius? .... a ma ...? ..
> però s'escriu a ma? .... no en sé, no tinc corrector ... )

el que es pitjor q no tindre corrector, es que ja ningu t'enten la
lletra ... de que servix escriure cartes a mà si no ho entenen? :((

> ...... no al SMS

per compatar idees va be, però despres t'acostumes a parlar
telegraficament..... només te falta dir: stop!

> .... això seria alternatiu (no donar negoci a Timofonica) ..... alternatiu
> seria anar a veure els amics i no comunicar-se pels xats (quina cosa mes
> antiga, ja, ja, ja), en fi, hi han tantes coses .....

bueno, això es cert,... pero he tingut epoques d'star a classe amb
algu i anar corrents a casa per poder conectarme i poder parlar-hi un
cop mes!! :'-DD

> .. que es alternatiu?

doncs no se exactament el q vol dir alternatiu.... pero supose que en
el cas q ens ocupa, deixar un llibre a un cantó i saber que ixe llibre
quan tu el trobes nomes serà una parada en el seu viatge cap no se sap
on ... te cert misteri, no saps d'on be, ni a on va :))

> Alternativa eren els grenyuts de Eibissa als 60-70 (no es despectivament, es
> per describir-ho) ...... ara son empresaris .... amor lliure, comunes,
> maria, etc ... on son aquella gent i el seu projecte? .... tornarà a pasar
> ... d'aqui uns anys altres grenyuts ... amb amor lliure,  ...... etc.

em sembla que ara el q es porta es que no haja propietat, els okupes,
els mp3 que ronden d'aci cap alla, els llibres viatgers, les ong sense
anim de lucre,........

> ei, Laura, que no tinc res contra tu .. saps que t'aprecio .. i molt

ho se :)
>.... es per escriure algo diferent i encetar una polèmica ....

si, si si, crida al mal temps ;))

> va, venga .... que es alternatiu .... a que i a qui?

supose q ara es porta no ser com la manada... pero quan això es
converteix en una moda, tots tractem de ser diferents de la mateixa
manera.... i l'invent es trenca :(( ,

> I si parlem d'emocionat .... ni t'ho dic ;-)
>
> P.D.: Per cert, la Biblioteca d'Alexandria hi era fa molt anys i no es una
> capítol de Cosmos (una sèrie de TV de Carl Sagan que van fer als 80 ... al
> segle passat) .. una biblioteca es algo mes .... mes emocionat i molt mes
> alternatiu ... es la meva opinió.

hi tant!!, això si seria emocionant q es conservara, ho portava una
dona tot allò, pel que he llegit, es deia Hipatia :-), aquesta web
dedica una secció a explicar qui era aquesta dona....
http://hypatia.fis.ucm.es/

salut i polemica per tots

laura