des de que estic a la universitat i (faig veure que) estudio que no
tinc temps de trastejar amb el pc i canviar de distribució cada
setmana, amb els conseqüents crits de ma mare quan no sortia tot lo bé
que jo esperava :).

així que, havent vist les pantallades, ara m'heu fet venir ganes de
provar aquesta distribució (k)ubuntu, que no coneixia.

sempre m'ha agradat més kde que gnome, però les coses poden haver
canviat molt, i a més imagino que el millor seria provar les dues...
tot i així, alguna recomanació entre baixar kubuntu o ubuntu?

bon diumenge!

--
PauCas