Hola ,

Saturday, April 30, 2005, 11:40:43 PM, escrius:

> En/na dolsa ha escrit:

> Hola,

> Quines tarifes ofereixen?

> Gracies,

> Pere

A les terres de Lleida (al menys al Pallars Sobira) hi ha una tarifa
subvencionada que es de 25 € en connexio simetrica de 256 i sense
carrec per instal.lació de l'antena (150€). A la resta
crec que es de 39€.

En JM Puig preguntava quins passos he fet per donar-me d'alta.
He trucat al 93 424 84 72 i m'han informat del punt comercial mes
proper. A Sort es pot fer a Neronet a la plaça Major (a prop de
l'esglesia).

He penjat a http://www.papallones.net/ftp un folleto d'avinet en pdf

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net