Es que amb el cinquanta i tant per cent d'impostos que paguem a la
benzina, encara no fan.

Ara (ja fa any i mig), vaig en bicicleta a treballar.

Volen posar plaques de matricula a les bicis.

Amb la zona verda i l'execució dels embargaments, no n'han tigut prou.

Podré anar a peu, o hi haurà un impost per erosió pel calçat privat a les
voreres? En forma de taxa, canon o impost?

Ai,ai,ai... caca dia està més proper alló de pagar per l'aire que
respirem, que ja posats a dir, en els podrien cobrar a preu de saldo!

Salutacions,

Josep