Hola,

Avui parlàvem a la feina sobre un tema bastant recurrent darrerament, com és el preu de la vivenda. Jo fa temps que em queixo de què els API's, els Agents de la Priopietat Immobiliària, encareixen el preu final aproximadament un 10% per la seva comissió.

Amb els preus actuals significa que dificilment ingressen menys de 18.000€ per venda. I quina responsabilitat tenen aquests mostradors de pisos per guanyar aquestes quantitats? I per què la comissió depén de la vivenda a vendre si la feina és la mateixa?

Algú m'ho pot explicar?

Salutacions