Jun, alucino amb el teu blog, a part de que m'agrada
molt, perquè el tens superactualizat. A part de fer
les tires, totes les seccions, etc... Ho fas en el teu
temps lliure? Tens algun "negre"? Ostres, ostres...

Aprofito per felicitar-te, és molt xulo i divertit.

Sílvia

P.S. M'ho sembla a mi o es respira molt bon rotllo?
Serà la xolata? Serà la primavera? :))))

--- Jun <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Per agrair-te els riures, et dedico aquest post, amb
> tira c&#65533;mica i tot!
> http://www.deuvosguard.com
>
> I sigui dit, tamb&#65533; a tota la llista, que
&#65533;s com una
> petita fam&#65533;lia (aix&#65533;
> no se si &#65533;s positiu o negatiu eh?)

Discover Yahoo!
Find restaurants, movies, travel and more fun for the weekend. Check it out!
http://discover.yahoo.com/weekend.html