Una gran pensada, jo fa un parell de mesos que tinc un ibook i va de fàbula, a mes es boniquet, que mes se li pot demanar. si et decideixes per un mini, que per la majoria de coses que fem els mortals va mes que sobrat l´unic que has de tenir en compte es posar-li 500 megues de ram, pq les 256 que porta es una mica just. jo al meu li vaig ficar del pc-box que es mes barata, i si pots tb superdrive en comptes de gravadora de cds, pq un pic l´enjegues ja et venen ganes de fer d´spilberg i fer les teves peliculetes

apa bona sort que no t´en penediras

sisco.