To: <llista@internauta.net>
Sent: Sunday, May 15, 2005 7:34 PM
Subject: [Internauta] maleït spam

Des del 1996 tinc, o tenia, l'adreça [EMAIL PROTECTED] i aqui
arribaben els mails de la llista.
Fa uns messos vaig crear-me altra per fugir de l'spam. Al ser ja mol
antiga estava "capturada" arreu per tots els servidors de adreces per
fer spam.
AVui he tingut que anular-la fastiguejat de rebre cada dia 800 o 900
mails indessitjats, que despres dels filtres es convertien en 90-100
que tampoc desitjava a banda dels de l'internauta.
Ara els mails aquests cauran per algun forat negre o rebotaran a la
procedencia, que pot ser que ja no existeixi i aniran rebotant fins
l'infinit.
Es una llastima que el perill mes gran que crec que te la xarxa es tot
aixo.
Realment es una llastima rebre ofertes de mil coses inutils que no
vull ni necessito ni m'importa res de res.

Veurem quant dura l'adreça nova. O adreces ja que he creat una per
cada llista i una altra per correspondencia personal mes altra que
canvia cada semana per rebre informacions ocasionals. Per exemple els
passwords d'algunes subscripcions que t'envien el que vols, o on el
pots trobar per recollir la teva adreça. A la setmana ja no existeix.

I no crec que hi hagi solucio. I sobretot des de que Microsoft va dir
que començava una lluita en contra de l'espam.

JA, JA. . .  i que mes !!
--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
\ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net