Hola,
Be definitivament m’he instal•lat el Mandrake ara Mandria 10.1 i  tot perfecta
he pogut provar la resolució de pantalla la targeta gràfica i tot funciona molt
be, a mes molts del programes que venen instal•lats son en català.
Ara voldria saber com instal•lar i a quin directori he de posar els programes
que no venen amb el paquet de Mandrivia  vull instal•lar el “Kino” de edició de
vídeo i el Linux Video Studio i voldria que m’orientesiu com fer –ho.
Tambe si es normal que al apagar l’ordinador al sortir de Linux al final no
s’acaba de parar sino que he de donar-li al boto d’arrencada perquè es pari.
Gràcies per tot.

Jan