To: <llista@internauta.net>
Sent: Friday, May 20, 2005 12:38 PM
Subject: [Internauta] Informació Sopar demà

Hola,

Us envio la informació definitiva sobre el sopar de demà:

a) Lloc: Celler del Bon Groumet. Carrer Sant Iscle cantonada Carrer Santa
Anna. Adjunto Imatge.

b) Com arribar: Autopista fins a Sant Celoni.
Seguir la carretera nacional (sense entrar a Sant Celoni) que va cap a
hostalric.
Aproximadament a uns 10 kmts arribareu a La Batlloria. Just passada la
Batlloria trobareu la desviació a l'esquerra cap a Breda. (és just després de
la tercera benzinera contant desde Sant Celoni).
Quan arribeu a Breda continueu per la carretera fins que trobeu una cantonada
amb La Caixa. Gireu a l'esquerra. A 50 metres es troba El Celler del Bon
groumet, una petita porta a la cantonada entre el carrer Santa Anna i el
Carrer Sant Iscle.

c) Hora: Podem quedar a quarts de nou (8:30) i anar a fer una ruta turística
per la zona: Ruta Ventdelplà, amb possibles fotografies al plató natural de
la sèrie. El menjar serà a quarts de deu.

d) Assistents:

Confirmats:

1 Eduard Pertíñez
2 Sandra Massaguer
3 Cèsar Fusté
4 Eva Garcia (menjar vegetarià confirmat)
5 Monserrat Garriga
6 el Seu Ramon
7 Josep M Puig
8 La seva parella
9 Pere Castells
10 La seva dona
11 Erinska
12 serem dos (erinska)
13 Francesc Garí
14 La seva parella

IMPORTANT: AQUESTA TARDA HE D'ANAR A DIR-LOS LA QUANTITAT EXÀCTA DE GENT QUE
VINDRÀ. SI ALGÚ S'ANIMA A ÚLTIMA HORA (COSA QUE ESPERO), QUE HO DIGUI AVUI O
CALLI PER SEMPRE!! VA TONI DALMAU, ANIMA'T!!
GENT DE LA LLISTA EN GENERAL, ANIMEU-VOS!! QUE DESPRÉS US SABRÀ GREU!!!

e) El meu número de mòbil és el 654 69 49 53

Espero que no em deixi res.