Hola,

> De veritat que es gratuit ?
> No sera que recullen numeros de telefon per fer spam a mobils ?
>
> Això de Nokai sembla fet per que mes d'un es cregui que es Nokia.

jo fa mesos ho vaig fer a la Web de gsmspain.com i va anar bé (un
movistar, nokia, 6100 crec)

no et demanen el número de mòbil, sinó el imei del mòbil, que a mi no em
feia gràcia donar-lo però bé... no crec que hi hagi problema (podrien
identificar un mòbil com el teu, però no crec que gsmspain es dediqui
això, a més a més és una dada necessaria per alliberar-lo)

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info