dolsa1 at emporion.net:

[...]

> S'han fotografiat posant-se una corona d'espines rient i
> fent-se fotografies.

Si... va estar be aquesta.

> I despres direm que hem de respectar totes les religions i creences.

Si no ho tinc mal entes es un "impossible metafisic" o
algo aixi, com "pujar cap avall" o "baixar cap amunt"...

Perque si s'han de respectar totes les creences, tambe
s'ha de respectar la creença de que "no s'ha de respectar
la creença X" (una creença com qualsevol altre), llavors
es una contradiccio perque per una banda s'hauria de
respectar la creença X ("respectar totes les creences") i
al mateix temps no respectar-la ("no respectar la creença
X") la qual cosa es impossible.

Salut,
--
hrnzt