Hola,

On May/24/2005, Gabriel Àngel Vich i Martorell wrote:

> en el meu cas no és pas ganduleria, sinó directament por.
> Por de la ignorància, donat que no sé absolutament res del
> Linux, i por de no fer un desastre..., ja que dins les màquines
> hi ha coses de valor.

si hi ha coses de valor haig de pensar que hi ha copies de seguretat,
amb la qual cosa la por hauria de ser molt poca :-)

(si us plau, si hi ha coses de valor feu copies...!!!!!)

Ja t'ha contestat el joan vilarnau amb un camí a seguir. Sé que les
particions fan por (a mi també m'en feien!). Això no és culpa de Linux,
en tot cas.

Una manera de solucionar aquesta por pot ser tenir un altre disc dur,
extraible*, per començar a fer proves amb linux treient el windows de dins
la màquina. I ops, ves per on, ja que tens dos discs durs també seria
una manera (no suficient) de fer còpies de seguretat! (matant 2 ocells
d'un tret!)

*: venen unes caixes per discs durs per convertir un disc dur en
extraible i no són gaire cares

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info