Totalment d'acord amb el que explica la Rat i jo hi afegiria una excursió en vaixell per l'estret del Bosfor (unes sis hores). El trajecte és molt agradable ja que en aquesta costa hi ha poblets molt macos, palaus, cases senyorials, castells en ruïnes etc. En un dels pobles, ara no recordo el nom, tal vegada Ortaköy, hi vaig menjar uns musclos rebossats i fregits que eren deliciosos...

Salut i bona navegació!

En/na Montserrat Garriga ha escrit:

Hola, jo hi vaig anar fa 10anys i per mi és una ciutat per passejar, i perdre't. Compres: especies de totes classes, falsificacions maques i tronades, artesania.... Jo et recomano que surtis una mica del circuit turiístic que voltis i si tens temps agafis el tren i vagis alguna ciutat a 50 - 100 km,. A part de les grans mesquites n'hi ha de molt petites que res tenen que envejar a les grans, no hi vagis ni els divendres ni a l'hora de resar, ves sempre amb pantaló llarg i maniga llarga i no tindràs massa problema per entrar. El menjar cap problema, cuina mediterranea, es menja molt bé i barat a petits restaurantets al vol del Gran Basar, però on hi han els magatzems i botigues de majoristes, no et fiis de la pinta que fan de fora abans de descartar-los, entra i mira si són nets i et portaràs més d'una sorpresa, és on meja molttes de les persones que treballen als magatzems i es poden permetre pagar un dinar a fora. Si pots ves a fer un bany turc, però a els antics banys, els moderns, ja no es el mateix.
Espero que et serveixi d'alguna cosa.
Rat

Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents