hola!

A vore si podeu tirar-me un cop de mà.... ho faré esquematicament,
aixi no vos perdreu entre tant d'embolic :)

Problema: no puc accedir al webmail de gmail, des de fa unes hores.

Error que em genera:
The file /gmail?view=page&name=js&ver=bee7981ee5566e55 cannot be
found. Please chech the location and try again.

Causa possible: he intentat posar el mozilla-mail

Solucions que he aplicat ja: desinstal.lar tot i tornar a instalar el
mozilla-browser. El que no he fet ha sigut dpkg --purge mozilla.

Solucions intermitges aplicades: buscar en google i preguntar aci!!! :-D

bueno, que em dieu? Benjami? que em dius? ... resta de linuxers que
rondeu per aci, plis! :)

gracies per avançat!

laura