Hola ,

Thursday, June 2, 2005, 7:02:57 PM, escrius:

> Hola.

> Avui m'han preguntat sobre les càmeres que venen
> a el Periódico i a la Vanguardia i la veritat no sé ben
> bé que aconsellar.

> A mi em semblen una merdeta... una mala càmera de
> fotos que grava a baixa resolució.... però igual vaig
> errat.

> Sabeu quan de temps es pot gravar i a quina resolució
> en una tarja SD de 256mb?

> No sé... val la pena una càmera d'aquestes?

> No seria millor una de senzilla de MiniDV?

> Vaig a fer un vol per internet a veure que veig...

> [...]

Millor que una camera sense pare conegut millor comprar-ne una amb
altres garanties.
A Casanova del carrer Pelai venien unes de 2 Mp Nikon Coolpix a 120¤.
La meva dona te una d'aquestes i fa unes fotos molt correctes, si no
li
demanes gaires virgueries.
Em refereixo a que malgrat que te funcio macro te moltes limitacions
en aquests casos especials.
Pero per fotos "mes normals" es una molt bona camera.
La veritat es que per coses especials comparo amb les que jo tinc
(F-70 i F-90) i es clar que la cosa no es comparable.
Pots veure una foto a http://www.papallones.net/ftp/14febrer05.jpg
feta davant del museu el dia del nom.

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net