To: <llista@internauta.net>
Sent: Thursday, June 02, 2005 7:57 PM
Subject: Re: [Internauta] Arranc automatic d'un CD

Hola Pere.

És molt senzill de fer... has de crear un fitxer que es
digui autorun.inf i grabar-lo a l'arrel del cd.

Aquest fitxer ha de contenir el següent:
[autorun]
OPEN=dir\fitxer.exe    o    fitxer.htm
ICON=dir\icona.ico     o   .exe  (si vols que es vegi la icona, que no cal)

O sigui:
si tens una pàgina index.htm on hi ha les miniatures del les
fotos que vols que s'obri automaticament al posar el cd
l'autorun.inf ha de contenir
[autorun]
OPEN=index.htm

Si vols poder navegar per diferents carpetes i fotos ho has
de crear a l'index.htm i ho pots fer amb molts de programes
de gestionar fotografies.... picassa... acdsee... photoshop...
creant albums de fotos .html
Espero haber-te ajudat.

Adéu

Esteve Valentí