En/na Xavi Batalla ha escrit:
> Hola llistaires,
>
> Estic mirant càmares de video per tal de comprar-nos una per les
> vacances..., algú te idea de que "hauriem de comprar"? Per exemple ens
> van recomanar que ens oblidessim de les càmares que graben directament a
> DVD, ja que no era un standard,

Correcte. Desaconsellades.

 i els consumibles eren força cars. El
> pressupost ronda els 400 - 500 €, i he estat mirant, i a nomatica és on
> surt més economic.
>
> De moment les que tenen més opcions son la Canon MVX 200i o una de la
> serie JVC GRD de pressupost similar.
>
> Algú les té (o altres que vulgui recomanar)? Coneixeu algun lloc
> econòmic a Barcelona o a la web (però que sigui de confiança)?
>
> Una abraçada i gracies a tothom,
>
> Xavi Batalla

Mo'n germà es va casar fa uns dies, i entre d'altres, li varem realar
una càmara de video digital. De fet em va tocar a mi escollir/decidir
quina, i mirant aquí i allà al final va ser una Canon MV-850i, poc més
de 500 €

Es un model un xic més nou i modern que la MVX 200i crec.

Salut,

Pere