Hola a tots.

A veure si m'en podeu fer cinc cèntims de les RSS
i el FireFox.

He anat a elPais per tal de rebre'l a l'e-mail tal com
faig amb elPeriodico i la Vanguardia i crec que no
es pot si no ets suscriptor de pagament.
Veig que tenen RSS però només aconssegueixo afegir
els titulars principals (prement la icona RSS d'abaix a
la dreta del FireFox) vull afegir alguna secció en
concret (CiberPais, etc...) i no apareix la icona al FF...
m'apareix una plana amb codi XML però no sé la
forma d'afegir-la a la carpeta RSS de les adreçes d'interés.

Gràcies.

Adéu