En/na Francesc Vidal ha escrit:
bon dia,

uf, lo Jobs ja l´ha fet, apple es passa a intel i deixa la plataforma ppc de ibm, a part del rebot que deuen haver agafat (o no) els d´ibm, que ens depara el futur als macqueros, aixo vol dir que mac osx correra a la plataforma x86, podrem ficar mac osx a qualsevol pc? quins dilemes, buenu de moment tenim un anyet de marge fins que no sortira el primer mac amb intel, en el meu cas 4, pq nomes fa 2 mesos que tinc un ibook, i a fe de déu, que amb la pasta que m´ha costat, durara aixó i mes.

Segons he llegit en algun lloc, sembla que durant tot el desenvolupament del nou OS X ja s'ha tingut en compte la compatibilitat amb l'arquitectura Intel.

De totes maneres el que un sistema pugi funcionar amb processadors Intel, no vol dir que pugui funcionar en arquitectures x86 compatibles, doncs la compatibilitat no només depèn del processador, sinó de molts altres components que segueixen sent quelcom diferents en els Mac.

No soc pas usuari de Apple ni Mac, però de totes maneres crec que es tracte d'un pas un xic arriscat per part de Apple, a veure si al fina el que tindrem es un WindowsXP Mac Edition. =-O

Salut,

Pere