Jo estic d'acord amb el Zaplana. L'autor intel·lectual es desconeix. Però mes
val que vagin en compte perquè si continuen investigant es trobarant que
darrera del grup islamista hi ha:

a) Els serveis secrets del Marroc, com a represalia per la xuleria de peregil
i les polítiques de queixa i no col·laboració pel que fa a la immigració.

o bé,

b) La CiA, NSA, Task Force,... o qualsevol agencia nazi americana que
intentava ajudar a Aznar a aconseguir la majoria absoluta. El PP va perdre
les eleccions per mentiders, no per violents.

Eduard

A Dijous 09 Juny 2005 04:21, dolsa va escriure: