El dimarts 14/06/05, a les 10:26 (+0200), Albert Que va escriure:
> Pregunta ràpida: com s'activa el corrector automàtic del writer de l'Oo?

Menu Eines -> Opcions -> Paràmetres d'idioma -> Ajudes sobre
l'escriptura; on posa moduls disponibles, marques "MySpell
Spellchecker".

> m'interessa que em vagi avisant quan escric alguna paraula malament
> (allò que l'office subratllava en vermell),

Marques l'opció "Revisió automàtica".

> que si pot ser ho arregli
> sol (a base d'anar-lo entrenant) i si no és demanar massa, que pugui
> escriure sense format i ell s'encarregui de posar-lo (posar m2 i ell ja
> m'hi posi el superíndex, p.e.).

Menu Eines -> Correcció automàtica; marca les opcions que
creguis convenients.

Els superíndexs els pots escriure directament escrivint
m^2, almenys la versio per GNU/Linux funciona així.

--
hrnzt