Acabo d'obrir l'ordinador i gens ni mica trigo a llegir "Classes de
Linux per un de P3". Avui estic una mica aclaparat i tal com diu
l'assumpte m'he pensat que demanaves ajuda per fer una classe de
GNU/Linux a un nen o nena de Pe 3. X'DDDD just tancar el missatge me
n'he adonat que volies dir Pentium 3. Em sembla que m'en vaig a
dutxar. xD

On 6/14/05, Pere <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> En tens el manual? Hi posa en algun lloc la referència de les possibles
> ampliacions de memòria.
>
> N'he trobat referència a alguna plana web de fabricants de memòria però
> no està massa clar per aquest model en algun lloc diu que només es
> ampliable amb una pastilla de 64 Mb, i en d'altres que amb una de 128
> Mb. A veure que te'n diu el manual, sinó sempre es pot trucar a Toshiba
> (902 283 283)
>
> Si, ja se el del 600, però es que estem aprenent a volar i els 600
> d'ales no en tenen pas ;-)
>
> Salut,

> [...]

Guadiana Jones
Usuari de GNU/Linux