To: <llista@internauta.net>
Sent: Thursday, June 16, 2005 9:35 PM
Subject: RE: [Internauta] VALGAM DEU !!!

Haurian de fer un camp de pau.. i d'enteniment espiritual...on tots ens
veiem con a personas d'un mateix lloc..l'univers..amb un sol sentiment.. ser
bona persona.. i no donar per el sac a ningú...
Renoi.. estic filosofic...deu ser la posta de sol...esta preciosa..el cel es
tot rosat/bermellos/carbassa..sembla de BLADE Runner....
Eduard Muñoz
Cerdanyola del Valles