El Dissabte 18 Juny 2005 13:30, Esteve Valentí va escriure:
> També vaig reinstal·lar el SuSe amb format ext3, però ara no em munta
> ni el disquet ni els discs ntfs... i per tant no puc recuperar els
> drivers que
> tinc al disquet o a l'altre hd.... cullons...

No has canviat res dels punts de muntatge durant la darrera instal·lació?  El
format del sistema d'arxius no té cap incidència en aquest tema.

Les coses que es munten en arrancar ho fan perquè estan a l'arxiu  /etc/fstab.

Com sempre, tots els detalls amb un

man fstab

(o googlejant si ho trobes espès, el man pot ser massa tècnic en qualque
article)

Si mires el /cat/fstab, hi tens algun windows a la segona columna?  Per
llistar-lo:

cat /etc/fstab

Per altre banda, el Konqueror a la columna de l'esquerra té unes pestanyes.
La dels cubs de colors mostra els dipositius (que és el mateix que escriure
drives:/ a la barra de localització del Konqueror (les coses que s'escriren
es diuen kioslaves i n'hi ha un fum))

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net