> A l'engegar no em detecta el ratolí... Faig Alt F1 i vaig al YaST, configuro
> el ratolí i funciona, pero en tornar a engegar passa el mateix.

Et funciona i després no se'n recorda????

> No em munta el disquet... si busco al YaST per ntfs troba "gpart" i si el
> reinstal·lo llavors em munta el disquet.

ntfs? Els dispositius són a /dev i muntats a /media.

> He instal·lat els drivers del mòdem usb.... com el puc configurar ara?
> On son els programes per configurar-lo?

La connexió es configura al YAST > Dospositivos de red > Modem. Al
menú K tens més d'un programa per fer-lo anar. El més típic és
kinternet. (També alt+F2 i escrius kinternet).

Normalment. sí. Fins i tot els que instal·les amb wine... :)

> He fet "Terminar Sesión" per veure si em muntava el diquet a la nova
> sesió i ara en engegar em surt el fons d'arrancada i la línia d'ordres i no
> sé com tornar a l'entorn gràfic...

startx

Joan