En/na Txerra ha escrit:

Desprès d'haver tastat una primera versió de la Catix, l'any passat, amb resultat una mica frustrant, aquesta nova m'agrada molt. D'entrada, m'ha reconegut tota la maquinària del meu vell portàtil, inclosa la tarja de video (que per la Ubuntu he de afegir-ne sempre un retoc). Tot bé, però una vegada dintre no m'he pogut conectar a internet amb el modem usb. No sé com sol·lucionar-ho. Algú en té una idea?
---------
Salut

Els módems USB són un autèntic malson, son màquines construïdes a mitges amb el dimoni (MS) ;-) , alguns arriben a funcionar a base d'instal.lar drivers aliens a les distribucions generalment.

Hauries de saber-ne el model i cercant un xic es pot saber si hi ha altra gent que la fet funcionar.

Salut,

Pere