Hola ,

Monday, June 20, 2005, 12:43:22 PM, escrius:

> [...]

> estat tant o mes orgullós que jo. Ells que van participar molt humilment en
> la construcció d'aquest país i vessin vist que, mica en mica, anem sortint
> del forat on molta gens ens hi tenia posats i no ens deixava sortir .... el
> forat de l'incultura i la fam. Mai oblidaré d'on vinc (sovint es fa, es una
> llàstima, no renegaré mai d'això).

> Per molts de vosaltres serà lo mes normal, potser si, segur que si, però per
> mi i la meva família no .... ni os ho imagineu.

> Pos ja està, que no es una web, però ho volia compartir :-)))
Pots anar corrent a qualsevol semafor i comprar uns quants paquets de
mocadors. . . .suposo que et fara falta.

Doncs això felicitats i sobre tot a ella.

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net