> A veure si m'ho planifico, i hi puc assistir.
>
> Veig que també hi fas un taller sobre Eclipse. Es un entorn que encara
> desconec, i moltes vegades m'he dit que hauria de conèixer un mica, al
> menys, quelcom de java. Assistir a aquest taller sense tenir
> coneixements de java, sembla que no ho recomanes, es així?

Si tens coneixements de programació, una mica d'orientació a objectes
en general i  ets una mica espavilat no hauríes de tenir problemes.
Eclipse et facilita justament això :-)

Ara, si no has programat quasi mai, i ni l'orientació a objectes ni el
concepte d'event et sonen de res... doncs pot ser durillo, que no
impossible :-)
L'exemple que farem serà molt senzill i molt montat, i les quatre
linies de codi que farem seran molt  senzilles. Qui en sapiga una mica
de Java podrà fer algun birgueria més, però la idea és basicament
veure que és el que ofereix l'eclipse a un programador Java, de
qualsevol nivell, inclós el que tot just comença amb Java.

--
* Ermengol *