Hola, moltes gràcies per la part que em toca. Com no puc fer d'anxeneta, cosa de pes, el dissabte vaig saltar amb paracaigudes, bé, jo no vaig saltar, va saltar el que portava el paracaigudes. Vaig saltar amb tandem, molt recomanable, em va agrada molt, tot i que quan vaig arribar a l'aerodrom, estava pensant que coi hi feia jo, però això no és nou, passa moltes vegades quan fent castells es tanca un castell molt gros. Després cap por fins al moment que t'acostes a la porta, però són segons, us ho recomano, de 4000 a 1500 en caiguda lliura en 50'.
Salutacions
Rat

Hola,

Com que sé que per aquí a la llista hi ha algú de la Colla Castellera
dels Minyons de Terrassa...  us volia FELICITAR pel "Doblet de nou"
aconseguit ahir a Barcelona. Tot un èxit i una evidència de la feina
ben feta.

Erinska ;)

Mensaje analizado y protegido, tecnologia antivirus www.trendmicro.es