En/na Ermengol Bota ha escrit:

2005/6/22, Esteve Valentí <[EMAIL PROTECTED]>:
I estaria bé que al Technorati es poguessin triar els fils RSS per més
paràmetres a part de la paraula a cercar (país ....

Sips, alguns ho intenten, però la única informació sobre localització
que pots tenir d'una plana web és l'idioma i la IP.

La IP tu mateix has experimentat els problemes que dona, internet és
global, contractes el servei que més t'interessa i tot sovint no és el
més proper...
Si... valenta putada...
Ara, això sí... aruba.it em cobra només 24euros l'any sense limit de megues.
Alguna cosa dolenta deu tenir, però per ara em va bé.  :-)

I l'idioma..... buf..... totes les webs en anglés estaran o bé a
Anglaterra o a als EEUU...nosenose....
Home... gairabé totes les planes deuen tenir la ip que correspon...
I amb paraula clau, ip i idioma ja es filtraria molt.
I suposo que a l'hora d'afegir blogs al cercador es poden demanar dades.

Si t'interessa aquest tema i desenvolupes webs :-) pots mirar-te el
tema de microformats. per a la web.
http://css.artnau.com/microformats/

M'ho miro, gràcies.

--