En/na [EMAIL PROTECTED] ha escrit:

Si busques encant, al barri vell hi ha hostals que lloguen habitacions i estan molt ben arreglats i la situació és privilegiada.

En aquest sentit jo et recomanaria l'hostal Bellmirall (c/ Bellmirall, 3
Tel.204009), situat en ple cor del barri vell, a tocar la catedral, la zona on aquest divendres comença el Festival de Músiques Religioses. En motiu del festival i a la plaça de la catedral s'hi fa cada vespre fins el 10 de juliol una mostra popular de cuines del món, oberta fins a la matinada i amb un ambient molt agradable. Per cert, si veniu per aquí em trobareu dissabte a la nit treballant de voluntari a la barra del bar :-)

http://www.ajuntament.gi/musiquesreligioses/

Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents