To: <llista@internauta.net>
Sent: Thursday, June 30, 2005 10:31 AM
Subject: RE: [Internauta] Hotel Girona

Pere,
Per motius que no venen al cas, conec molt bé Rajadell (demà hi vaig tres o
quatre dies)

No sé quan va ser l'última vegada que vas anar a Cal Miliu, però ara puc
afirmar que ni és bo ni barat (pel que donen)
Parlo de la part dreta (Carta)
No conec l'esquerra (Menú)

Varen començar força bé, però amb el temps i, sobretot, amb l'exit, les
coses s'espatllen.

Si tot i aixi, si insistiu a anar-hi recomano no caure en el parany de
demanar els entrants de la casa (una mena de pica pica infecte) a menys que
sigueu colla (15 o més)

Que consti que l'última vegada que hi vaig anar fa escasament un mes i mig
i, en l'últim any, he anat tres cops (soc un carallot reincident tot i que
convidat).

Es menja molt millor amb la relació preu/qualitat a Castellar (al peu del
castell), a pocs quilometres (sis?) abans de Rajadell en sentit Cervera ->
Cassà, el lloc pot semblar un xic rònec però no tenen pretensions i això és
nota: cuina casolana a bon preu. Aquí no demaneu escaixada (també infecta)

Bon profit

Lluís