Hola,

De totes maneres, crec que a una xarxa p2p baixes a la mateixa velocitat amb 4 mb de connexió que amb 512 kb, ja que la velocitat de descàrrega depen de factors aliens al nostre servidor de xarxa.

Per a mi aquesta publicitat és totalment enganyosa. Suposo que volen enganxar gent nova en aquest món amb l'atractiu de les descàrregues gratuïtes de música i demés. Una empresa seriosa no hauria d'intentar captar nous clients basant-se en aquest argument.

De totes maneres, estic convençut que si s'acusés l'anunci de foment de la pirateria (com podria fer la SGAE) els de Jazztel podrien contestar que ells estaven parlant d'un grup que ven el seu producte per internet, i no pas de xarxes p2p. A casa nostra, en Lluís Llach ho fa, per exemple.

Mentrestant, el missatge ja ha arribat a xxxxxxx persones, i aquests poden haver entés una altra cosa. El resultat final de l'anunci no el sabrem mai.

Salutacions