To: <llista@internauta.net>
Sent: Friday, July 01, 2005 9:30 PM
Subject: [Internauta] cançoneta reggae

hola

com va tot?, fa temps q vaig escoltar una cançó a rac105 em va arribar
al cor, jeje, vaja q em va agradar molt, pero no se com es diu ni qui
la canta, ara, fa uns minuts a m80 l'han tornat a posar, vaig a
intentar "cantar-la" a vore si algu sap dir-me quina es.

es algo aixi com : chanson reggae, chanson reggae, dont warry, dont
harry, give me... va repetint aquestes frases, com podeu endevinar es
melodia reggae, i diria q la tornada está formada per això de chanson
reggae, es molt enganxosa :.-D

Au, gracies

laura