2005/7/4, [EMAIL PROTECTED] <[EMAIL PROTECTED]>:
> El dilluns  4/07/05, a les 09:14 (+0200), Ermengol Bota va escriure:

> Sra. Teresa Riera Madurell
>
> Suposo que et refereixes di-putats catalans que no
> siguin del PP, no?  Perquè del PP n'hi ha uns quants
> més...

Doncs no ben bé :-), vaig mirar per sobre la llista que hi ha al final
del mail, i vaig copiar els que vaig veure que vivien a Catalunya. Ara
he vist que del PP n'hi ha molts que no diu a on viuen... i de nom no
em sonen.
Era simplement, pq. si a algú l'hi sonava algun nom tenia més motiu
per llegir la resta de mail, que és una mica llarg :-)

A veure com acava la votació....

--
* Ermengol *