-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Benjamí
Villoslada
Enviado el: miércoles, 06 de julio de 2005 14:49
Para: llista@internauta.net
Asunto: Re: [Internauta] Plop!

El Dimecres 06 Juliol 2005 14:20, Lluís va escriure:
> Tot i que algún personatje de novel·la negra diu que el vi blanc (i el
cava
> per extensió) al congelador, discrepo.
>
> El  millor al gel: galleda, gel picat i si es vol sal (no és
> imprescindble). Al cap d'una hora un cava a temperatura ideal i sense
> sobtar.

M'apunto el consell, gràcies.  Quina diferència de qualitat hi ha,
exactament?
La sal què fa?

Fet i fet, soc tenir-ne al frigorífic i aguantar-lo fora dins aigua amb gel.

Darrerament en un recipient que vaig trobar al racó d'hostaleria del Makro:
una mena d'abric de plàstic ple d'un líquid indeterminat que es congela
sense
quedar petrificat --detall que en permet l'adaptació perfecte a la botella.
Es posa dins un vas de plàstic negre que vol ser una cubitera (lleig encara
que no horrible) i Dau n'hi do el que aguanta fresc, refresca àdhuc.

Això del congelador era una frase feta, per allò de la sorpresa que ens fa
córrer, no ens ho esperàvem ;)

> Ara bè, l'ocasió dóna fins i tot per brindar amb aigua.
>
> Ep! que no parlo de Madrd 2012. Mal pensats
>
> Lluís
>
> PS.: La caverna ja està cercant els culpables en Carod, Maragall i etc.
> (per alló de Madrid, les patents de programari se la bufa)

Sí, ni cas.  La tecnologia bítica segueix sense formar part de la cultura
ibèrica --hi incloc la catalana, tampoc n'han fet cap ressenya.  I això que
serveix per digitalitzar-ho absolutament tot i el que és més, s'està fent.
Però som així, sembla.

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net