I no pot tornar a ser seu olímpica fins com a mínim el 2020, no? Si el
2012 és a Europa, el 2016 no pot ser en el mateix continent...

per cert, cambiant de tema per si algú pot respondre'm: una
temperatura de la CPU de 72 graus no és bona, no?? És que m'ha petat i
he atribuit la causa a això.
Bé, apa siau!

Pràcticament ho

> Quan vulguis... :P