El Divendres 08 Juliol 2005 16:36, Albert Que va escriure:

> "unknown command"
> no se puede ejecutar la orden

Escrivint què i on?

> renomeneitor a seques? sense cognom? els executables no porten cap
> .algunacosa?

No, ho són perquè es poden executar (pels permisos) i porten codi dins :)

> Ara ja m'has fotut. Com deia na *&* per una altra banda, necessito un
> novio linuxaire que em tregui les castanyes del foc.

:D

També ho pots fer amb l'escriptori: botó dret damunt l'arxiu, permisos i
donar-li el d'execució.

> Ara em faré una mica el xulo: també podria aplicar script sense la part
> del número al final i aleshores com que al posar-li la data ja
> coincidiran ordre alfabètic i ordre cronològic, afegir-hi el número amb
> una altra passada d'script (ja ho s-e, ja ho sé, pels professionals
> queda lleig això).

Doncs sí, i aquí està la gràcia de poder treballar amb un codi en grup.

Gairebé ja podem obrir un projecte sourceforge.net pel reanomeneitor :DDD

Totes aquestes coses es van controlant a base de passar opcions i au:

$ reanomeneitor --quesiguisensenumerofinal o
$ reanomeneitor -sn

I anar fent.  Els del abcde van començar així (un gran script totalment
recomanable, en parlo a la documentació del 2.2 del curs que estem fent a
l'UIB http://mnm.uib.es/CursPL )

> No ho sé... ara que m'estic acostumant a l'apt-get deixa que hi agafi
> pràctica, tot arribarà.

Va millor l'aptitude (*) :D diuen que pesca més dependència

aptitude install elquesigui
aptitude remove elquesigui
aptitude purge elquesigui
aptitude dist-upgrade