En/na Josep M Puig ha escrit:
Hola,
Ja fa temps que es sent parlar d'això que comentes, que suposaria el fí de les herboristeries. Més que patentar el que volen es regular la seva venda, que el venedor sigui un professional dels medicaments, i qui millor que un farmaceútic. Jo no hi estic gens d'acord, ja que la medicina natural ha evolucionat molt en els seus coneixements i es coneix molt bé els principis actius de les plantes, perque serveixen i les dosis convenients. A mi em fa més por el farmaceútic que l'herbolari, i sóc ben conscient que hi ha herbes que poden fer molt de mal si abusem d'elles.

I si les herbes les han de vendre a les farmàcies, s'acabat el granel, tot envasat i ben enbossat, que vol dir un preu disparat.

I sobretot vol dir que cada herbolari hauria de contractar un farmacèutic per a despatxar, cosa que a la pràctica significaria tancar la majoria d'herbolaris, que ja s'aguanten com poden.

Tot plegat no és més que una lluita del col·legi de farmacèutics per quedar-se amb el mercat dels herbolaris. A veure si el col·legi d'herbolaris pot aguantar les pressions.

Albert Que