El Dilluns 11 Juliol 2005 17:54, Pere Castells va escriure:
> Agraït als que van enviar la novetat .. si no recordo malament, en Cèsar,
> l'Erinska, l'enllaç del Benjamí es molt útil, des de Google busques la
> ciutat i t'enllaça amb el programa ... si em deixo algú no es mala
> intenció.

Jo vaig parlar del web, del Google Maps, no del Earth:
http://weblog.bitassa.net/index.php?s=maps&submit=sus%21

L'Earth només està per Windows, i em surt caríssim.  Els hi vaig dir als de
Microsiervos, perquè deien que era gratis.  Es pot reaprofitar la
parrafada :)

http://www.microsiervos.com/archivo/mundoreal/google-earth-ahora-gratis.html

Encara que el millor comentari és el de na Nuria:  «PORFAVOR AYUDA!!!!!!!
KIERO SAVER COMO PUEDO BUSCAR MI BARRIO, COMO LO HAGO?? AYUDA!!!»   --ha
escrit hago amb h, ayuda amb y i buscar i barrio amb b, tot plegat no està
tant perdut :DDD

Per cert, si us agrada tafanejar fotos, aquí Barcelona al 1984 i ara des de
l'espai: http://weblog.bitassa.net/arxiu/2005/07/08/219/

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net