-----Missatge original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nom de Esteve Valentí
Enviat: jueves, 14 de julio de 2005 21:35
Per a: llista@internauta.net
Tema: Re: [Internauta] emule i router....

Hola Roine.

En/na roine ha escrit:

>Hola a tothom, aqui en roine.
>
>Fa poques setmanes ens van configurar la red amb un
>router (en total 5 ordinadors). Des de llavors, tot
>funciona a les mil marevelles....excepte l'emule. Em
>funciona a patades i tot perque sempre em dóna una ip
>baixa (baixissima) perque té problemes amb el router.
>He llegit per internet que té solució, però que deixes
>molts ports oberts i la red pot ser atacada més
>fàcilment. És cert tot plegat ? Quina solució em
>recomeneu?.

A mi em pasa el mateix amb el nou router que m'acabo
d'instal·lar de ya.com
Increiblement despres de fer proves d'obrir ports he trucat
a ya, esperant que no m'ho volguessin explicar, i m'han
comentat com obrir els ports... d'altres servidors passen
totalement del tema eMule.
Resulta que el router està cascat i no em permet obrir els
ports i m'el cambien.

Cada cop estic més content de ya.com, sobretot en  comparació
amb wanadoo, als que els vaig tenir que pagar uns quants
euros de més per tal de donar-me de baixa...  :-(

En definitiva... s'han d'obrir els ports del router... si mires
pel google pel model de router i obrir ports trovaràs informació.

--
Adéu

Esteve Valentí
[EMAIL PROTECTED]